1 Şubat 2012 Çarşamba

Çook Kar

İleride torunlarıma anlatacak kadar çoook kar gördüm. Eğer onların zamanında bu kadar çok kar olmazsa dikkatlerini çekebilir.
Teknoloji hangi aşamada olur bilmem ama şu günkü şartlarda çektiğim fotoğrafları da gösterebilirim! :)

Kar tutkunu kızımızın elindeki  de "kardan bebek", kardan adam değil yani...

Nasıl ama söylediğim kadar çokmuş değil mi kar?!





 Minik kayakçı yine karlarda! :)

Anlayacağınız gerçekten çook kar var. Ben hiç bu kadar çok kar yağdığını görmemiştim ama artık gördüm! :)
...

Bazı havalarda insan daha depresif olur. Canı yataktan çıkmak istemez. Kaç gündür dışarıya çıkamamıza rağmen, karın hiç böyle bir etkisi yok üzerimde... Farklı bir enerjisi hatta daha çok huzuru var.

Bunda etkili olan şey -şükürler olsun ki- sıcacık evimden, ailemle bu duruma şahit oluşumdur. Karın, soğuğun, yağışın.. pek çok hikmeti olduğu şüphesiz, özellikle sahip olduklarımızı ve şahit olduklarımızı değerlendirmek açısından önemli bir vesile, bana göre...

Hiç yorum yok:

En Son İki Kızım Vardı!

Kalıcılık için "kalem" şart. Ertelediklerimin yarısı uçup gidiyor. Ara verdikten sonra yeniden yazmak heyecanlı ve garip. Ar...