15 Mayıs 2012 Salı

Sanal Dünya !

Dün akşam ailecek oturduğumuz, tıpkı diğer günler gibi bir gündü, ta kiii bilgisayara takılı olan harici bellek birden çalışmayana kadar!! Durduğu yerde, birden bire, hiç yoktan! 

Tüm belgesel, müzik, film, döküman arşivimiz bir anda yok oldu. Var mıydı ki?!! Hepsini küçük bir kutunun içine sığdırdığını sanarsan ve dahası ona güvenip şu "sanal dünya"da yedeklemezsen işte böyle olur!

Çok üzüldüm üzülmeye ama yapacak bir şey yok! Ama baştan başlayacağım, şöyle temizinden -yedekli- bir arşiv yapacağım inşaAllah...
Tesellim o ki; kişisel fotoğraf ve videoların yedekli olması. Yoksa baştan yapacak motivasyonu bulamazdım!


Şu sanallık da bir daha ders oldu bana! Her işte bir (belki de daha çok) hayır vardır...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım öncelikle geçmiş olsun :) Sanal dünya işte, pamuk ipliğine bağlı. Ama silinen dosyalar geri getirilebiliyor diye biliyorum. Eşim yapmıştı bir keresinde. Önemli dosyalar varsa, görüşelim bi deneyelim... F.K.

aileBiz dedi ki...

Hakikaten mi yaw. Ben bi arayayım seni canum..

En Son İki Kızım Vardı!

Kalıcılık için "kalem" şart. Ertelediklerimin yarısı uçup gidiyor. Ara verdikten sonra yeniden yazmak heyecanlı ve garip. Ar...