30 Haziran 2012 Cumartesi

İlk Rüya...


Dün sabah baktım uyanmak üzere, kardeşiyle beraber yanına uzandık. Hemen gözlerini açtı, gülümsedi ve
-"Anne ben trene bindim biliyor musun?" dedi.

Şaşırdım tabii, 'rüyanda mı gördün' diyecektim vazgeçtim,
-"Ne zaman?" diye sordum.

-"Şimdi annecim şimdi!!"

 Anladım ki gerçekten rüyasında görmüş:)
-"Beğendin mi treni?" diye sordum,

-"Beğendim tabii, başka çocuklar da vardı, çuf çuf diye hepimizi gezdirdi, çok beğendim" (gülücükler:)...

Böylelikle ilk rüyanı anlatmış oldun, rüya görmeye önceleri başlansa da ifade etmeye şimdi başladın, hayırlı olsun!:)

Yaa işte böyle, şimdi uyumaya ikna ederken, "Uyuda rüyanda trene binersin belki" diyorum!:) Belki biraz sever uykuyu, kim bilir...

Hiç yorum yok:

En Son İki Kızım Vardı!

Kalıcılık için "kalem" şart. Ertelediklerimin yarısı uçup gidiyor. Ara verdikten sonra yeniden yazmak heyecanlı ve garip. Ar...