6 Ağustos 2012 Pazartesi

Uyusun da Dinlensin Anne!

Bizde mi bir sorun var, yoksa herkes mi böyle?!
Şu "iki çocuklu hayatta" beni tek zorlayan şey; şu iki gevezeyi uyutmak!

M.Nemira ablasına benzemiyor, daha çok uyuyor derken, o da uykuyu yitirdi!
Z.Hanne "biz hiç uyumıyycaz ki anne! hehe ((:" diye geziyor.

Kendi uyumadığı gibi kardeşinin uyuma ihtimali olan zamanları da titizlikle provoke ediyor!
Eni sonu ya mızmızlanarak ya da vücudu bunca yorgunluğa dayanamayarak bir yerde sızıyor.

Uykuzluk salt görüldüğü gibi değil ki. Tahammülü azalıyor insanın, her şey dağ oluyor gözünde!


Şimdi çocuklar bi uyusa, bende bi yatsam şöyle kaygısız, taaaa sabaha kadar...

6 yorum:

NasılAnne dedi ki...

:) yaa nerdeee? Ben bu Ramazan'i geceleri 3-4 saatlik uykularla geçiriyorum. Sahurdan önce 1-2 saat ve sahurdan sonra 2 saat olmak üzere. Tek duam şu; Allahim rahmetin ve adaletin sonsuz, lütfen öğlene kadar uyuyanlarla benim tuttuğum orucun sevabı bir olmasın. Amin :)

Adanın Annesi dedi ki...

Bir parmak şıklatmakla uyusalar :))

Bizde birsağa birsola dönerek uyuyoruz. Vakit alıyor çoğu zaman. Bazen uyuduğunu sandığım anda kalkıp oturuyor yatağında. Gülermisin ağlarmısın :)

aileBiz dedi ki...

Nasıl Anne, ne hoş söylemişsin ya hu :))
İşte Allah bu yüzden Allah, hepsini aynı kefeye koyar mı hiç..

Uyku düzenimiz aynı.

aileBiz dedi ki...

Elif Ada'nın annesi:) Bir tane daha olsa Ada'dan, o zaman o parmağı şıklatmayı daha daha çook isteyeceksin eminim..

Enoch Baris Opoka dedi ki...

Benim de oglumda bu ara bir gunduz uyumama sorunu basladi :( geceleri de kesintisiz en az 6 saat uyurken simdi cok sIk uyaniyor.Bakalim beni nasil gunler bekliyor.Allah hepimizin yardimcisi olsun :))

aileBiz dedi ki...

Barış daha küçük 5 aylık galiba. Dur daha durr!! :))
İkinci de gelince görcem!:)
İnşaAllah uykuyu severler...

En Son İki Kızım Vardı!

Kalıcılık için "kalem" şart. Ertelediklerimin yarısı uçup gidiyor. Ara verdikten sonra yeniden yazmak heyecanlı ve garip. Ar...