17 Ocak 2021 Pazar

Çocukluğum, Kardeşlerim


 Biz 4 kardeşiz,  bu iki güzel insan benim küçük kardeşlerim. Onlar koca adam olsalar da ben hala onları böyle görüyorum 👶🏻👶🏼 Aramızda 9 ve 11 yaş var. Benden 2 yaş küçük olan kardeşim kendisini boyamama izin vermezdi tabi 😅

Mehmet ve Nur'un böyle onlarca fotoğrafı var; farklı konseptlerde, onları uzun uzun hazırlar sonra da fotoğraflarını çekerdim. 🥰 Tabii o zamanlar ne çektiğimizi de görmüyorduk, aylar sonra fotoğraflar tab edildiği zaman,

ev ahalisi 'çocukları ne zaman boyadın da bu hale getirdin' diye şaşırırlardı! 😳

Çocukken top peşinde koşmayı, hayvanlarla, çocuklarla oynamayı çok severdim. Anlatılana göre, fazlaca hareketli, meraklı, geveze bir çocuktum. O zamanlar benimle ilgili konuşmalar, kendimi "aykırı"ymışım gibi hissettirirdi. 

Halbuki ben çocukluğuma bakınca neşemi, heyecanımı, gayretimi, merakımı düşününce çok tatlı bir çocuk görüyorum 🤪 Yok onları dinleseemm şimdi astronot falan olmam gerekirdi 👩🏻‍🚀 Yedi çocukluluk da uzaya gitmekten çok farklı değil sanki 😅

Velhasıl çocuklarımızı değerlendirirken, başkaları onlar hakkında konuşurken, olumlu cümleler kurmak çok mühim ❤️ Bir adım geri çıkıp bakınca en yaramaz dediğimiz hâlleri bile çok güzel...


#çocukluğum #kardeşlerim #dayı #teyze

Hiç yorum yok:

Gündemimiz; Hayatımız

  Gündemimiz ne ise, hayatımız da ona dönüşüyor... 🍃 Buna psikoloji de 'algıda seçicilik' de diyoruz. Konuştuğumuz, düşündüğümüz, i...