17 Ocak 2021 Pazar

'Seni Sevmiyorum!'


Çocuklar "sevmek" ile "sevinç"i - mutlu olmayı aynı kefeye koyuyorlar ⚖️

O sebepten istemedikleri bir şey olduğunda, üzüldüklerinde 'seni sevmiyorum!' diyorlar 👊🏻

Tam tersi durumda da, yani onların sebep olduklarını düşündükleri üzüntü, sinirlilik anında 'onları sevmediğimiz' endişesine kapılıyorlar 📍

Ben bu sebepten bir konuda kızgın konuşurken;

"Seni çok seviyorum, bunun sevmekle bir ilgisi yok, böyle yaptığın için şöyle oldu..vb" diyorum. 'Onları sevdiğimizi zaten biliyorlar' değil, tekrar tekrar duymaları gerekebiliyor ✨

Onlar bize derken iyi tâbiii ! 🤨 

Ama yine de onların küçük kalbini yormaya gerek yok ☺️❤️


#sevgi #mutluluk #çocuksaldenklemler #çocukkalbi #çocukaklı #çocukpsikolojisi #insanpsikolojisi #seniseviyorum #davranışıkonuşalım #psikolojikdanışman #pdr #fotoğrafneredeyse1yılöncesinden #haftasonuarşivkurcalama

Hiç yorum yok:

Gündemimiz; Hayatımız

  Gündemimiz ne ise, hayatımız da ona dönüşüyor... 🍃 Buna psikoloji de 'algıda seçicilik' de diyoruz. Konuştuğumuz, düşündüğümüz, i...