18 Ağustos 2020 Salı

Kaç Çocuk

🍃Neden Çok Çocuk, Sorusu...

"Hep çok çocuklu bir aile olmak istemiştik!" DEĞİL...🔹Ya da "Amaan da ne güzel sizde çok çocuk yapın!" da DEĞİL...🔹"Ben süperim, nasıl da yapıyorum" falan filan da DEĞİL...🔹 Şimdilik dünyayı kurtarmayı da düşünmüyoruz! :)⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Benim bu soruya verecek tek bir cevabım yok sanırım..⠀⠀

Hepimizin şartları farklı...✨

Biliyoruz ki, hepimizin elinde bir diğerimize cazip gelecek başka bir şey var, ama büyük ama küçük, ama bugün ama yarın... ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

O yüzden hiç çocuğu olmasını istemeyenler de, çok çocuğu olmasını isteyenler de doğru karar veriyor... 🌿

Evet tek çocuk için taşıdığım kaygıları, hepsi için taşıyorum. En zor kısmı bu sanırım... Bunun içinde elimizden geleni yapıyoruz ama çocuklarımızı etkileyen eller hepimizin elleri, bu konuda umutvar olmak istiyorum, fiili ve ameli dua ediyorum... Allah'ım tamamına erdirsin...⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Hayatıma bakınca genelde biraz uçlarda gezmiş, kaldırabileceğimi düşündüğüm yükleri fazla fazla yüklenmiş, sevmiş, olunca en güzeli olsun diye çaba sarf etmişim.. 

Eşim de benden beterse, ondan böyle olmuş olabilir ☺️

Hayat yaşarken bizi ilmek ilmek buralara getirdi, biz de bir yıl sonranın kararını şimdiden vermeden, yaşadık yaşadık YAŞADIK sene 2020 oldu...


https://www.instagram.com/p/CDBnddoHNgL/?igshid=1l6hg6e59ien0

Hiç yorum yok:

Gündemimiz; Hayatımız

  Gündemimiz ne ise, hayatımız da ona dönüşüyor... 🍃 Buna psikoloji de 'algıda seçicilik' de diyoruz. Konuştuğumuz, düşündüğümüz, i...