18 Ağustos 2020 Salı

Nasıl Gidiyor

Nasıl peki çok çocuklu hayat 🥳🥳

Yorucu, koştur koştur, gürültülü,

huzurlu, neşe dolu, her sabah yeniden mis gibi bir uyanış, her birini tek tek özlemek, tanıdığına binlerce şükretmek... ✨


Ortalama bir düzeni sürekli korumak lazım yoksa elimizde patlayabilir 💣💥 Adaptasyon da önemli; şu anki telaşlı zamanlarım da, tıpkı çocukluğum gibi, okul yıllarım gibi bitecek. Elimizden geleni yaparak yaşamak lazım. Zira çocuğumuza en iyi anne-baba biziz ✨

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Vee daha çok çamaşır 🤦🏻‍♀️ bulaşık! Daha az uyku, soğuk çaylar, sızıp kalmalar, ertelenmiş planlar, yarım kalan işler... 

Ancak hayat ; yorulmak mı acaba, ve yorulduğumuz şey kıymetli olunca 🌷 tolore ediliyor mu? İlla ki bir şeyler için yorulacaksak...

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Bana göre en zor taraflarından biri de; -yalnızca çocukların talebi olduğu için değil benim de çok istememe rağmen- her biriyle gün içinde çokça vakit geçirememek!😔 Günleri uzatmayı talep ediyorum 🥴


Eşim ve ben rehber öğretmeniz. 

Abid Dedem 'para harcanırken kazanılır' dermiş... Öyle yapınca yetiyor ☺️ Ben uzun bir süre ücretsiz izindeydim, çocukların yanında stajimı tamamlayıp yeniden sahalara dönüyorum inş 😅 Önce çocuk sonra kariyer :)

Önceliğimiz her zaman 'çocukların eğitimleri' oluyor, kalan parayı diğer şeylere harcıyoruz :)


Yardımcımız hiç olmadı, bu marifet diye değil yaşam tarzımızın bir sonucu.. Böyle yaşamak bize daha kolay geldiği için, fena gitmedi şimdilik! 😅 (Ama çamaşırları hiiç sormayın!! :)) 


Sayıları arttıkça da; dostlukları, dünyaları artıyor ❤️ inşaAllah bir ömür katlanarak öyle olurlar... Tâbi yine de en kolayı iki çocuk 😅 iki çocuklular ses edebilir :)


https://www.instagram.com/p/CDEHpk8nKPh/?igshid=1d1x1fioewe15

#colukcocuk #insanminsan :) #7emanet #7evlat #baskasoruvarmiydi #ailebiz

Hiç yorum yok:

Gündemimiz; Hayatımız

  Gündemimiz ne ise, hayatımız da ona dönüşüyor... 🍃 Buna psikoloji de 'algıda seçicilik' de diyoruz. Konuştuğumuz, düşündüğümüz, i...